سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی روش لاغری با دستگاه شاک ویو

 

امروزه به دلیل تقاضای بسیار زیاد در حوزه لاغری موضعی و کاهش وزن، روش های مختلفی برای فرم دهی بدن بدن و کاهش وزن به وجود آمده است. یکی از روش های نوین استفاده از دستگاه های لاغری موضعی است و در این راستا با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه هایی به ثبت رسیده اند که می توانند به صورت موضعی و تنها قسمت های خاصی از بدن را تحت تاثیر قرار دهند و این امر موجب شده تا افرادی که به صورت کلی از اندام خود راضی هستند اما می خواهند در برخی از نقاط بدن خود تفاوتی ایجاد کنند نیز بتوانند با استفاده از دستگاه های لاغری مانند دستگاه شاک ویو به اندام ایده آل خود دست یابند.

با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی روش لاغری با دستگاه شاک ویو بپردازیم و به بررسی تمام مزیت ها و معایب این روش لاغری موضعی بپردازیم که شما مراجعین عزیز بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای لاغری و بهبود فرم اندام خود داشته باشید.

دستگاه شاک ویو چیست و چگونه عمل می کند؟

شاک ویو تراپی یکی از به روزترین و پیشرفته ترین روش های لاغری موضعی است که به عنوان یک درمان موثر برای سلولیت در نواحی مختلف بدن معرفی شده است. این دستگاه با استفاده از ارتعاشات و لرزش های موضعی روی بدن، به ریلکس شدن بافت پوست کمک کرده و از بین بردن سلولیت ها مانع می شود. اثر اصلی این دستگاه افزایش جریان لنفاوی در بدن و دفع سموم و مواد زائد از طریق این مسیر است   .

شاک ویو با استفاده از امواج صوتی با انرژی بالا بر روی نواحی موضعی تاثیر می گذارد و باعث کاهش چربی ها و تسکین درد های عضلانی می شود. این دستگاه با افزایش متابولیسم و گردش خون، بهبود در ناحیه هدف را سرعت بخشیده و با شکستن چربی ها، می تواند منجر به کاهش وزن و لاغری موضعی شود.

کاربردهای دستگاه شاک ویو چیست؟

همانطور که می دانید، استفاده از دستگاه های لاغری تنها در لاغری موضعی و یعنی کاهش چربی تجمع یافته در برخی از نواحی بدن موثر هستند اما درصورتی که شما بخواهید به صورت کلی در اندام خود تغییراتی ایجاد کنید، بهترین روش مراجعه به متخصص تغذیه در رشت و رعایت یک برنامه غذایی متعادل همراه با فعالیت بدنی مناسب است. در ادامه به بررسی کاربرد های این دستگاه لاغری و درمانی می پردازیم.

در کاربرد زیبایی، دستگاه شاک ویو می تواند در درمان سلولیت، افتادگی پوست، جوانسازی پوست، اصلاح پوست پرتقالی، بهبود ناهمواری های پس از جراحی لیپوساکشن و درمان اسکار های پوستی موثر باشد.

در کاربرد درمانی شاک ویو تراپی، این دستگاه می تواند در درمان اختلالات تاندون ها و عضلات، درد کمر و گردن، شکستگی های استرسی استخوان ها، درمان دیر جوش خوردن استخوان ها، درد شانه و تنیس البو، تورم و التهاب عضلات، آسیب های ورزشی و غیره موثر باشد.

چه کسانی مناسب استفاده از دستگاه شاک ویو هستند؟

برای اطمینان از این موضوع، قبل از استفاده از این دستگاه، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. اما برای افرادی که کاندیدای مناسبی برای استفاده از این دستگاه هستند، می تواند شاک ویو تراپی را به عنوان یک راهکار موثر برای کاهش وزن، لاغری و درمان درد های بدن معرفی کند.

  • افرادی که در ناحیه ران و باسن سلولیت دارند
  • افرادی که حداقل 6 ماه از زایمان آن ها گذشته باشد
  • افرادی که پس از کاهش وزن دچار افتادگی پوست شده اند
  • افرادی که دچار درد های عضلانی و مفصلی هستند

چه کسانی نباید از دستگاه شاک ویو استفاده کنند؟

  • افرادی که مشکلات قبلی و عروقی دارند
  • افرادی که تحت درمان بیماری های خاص مانند سرطان و دیابت هستند
  • افرادی که بیماری های پوستی دارند
  • خانم هایی که باردار هستند یا در دوران شیردهی قرار دارند
  • افرادی که از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده می کنند
  • افرادی که در بدن خود پروتز قلزی دارند

جلسات شاک ویو چقدر زمان بر است؟

این دستگاه شاک ویو تراپی با 2 جلسه در هفته انجام می شود، که هر جلسه حدود 15 تا 30 دقیقه به طول می انجامد و در هر جلسه حدود 4000 پالس به بدن شما ارسال می شود.

مدت زمان تراپی با این دستگاه بین 3 تا 6 هفته است، و لازم است توجه داشت که اثربخشی در اولین جلسه تقریباً 70 تا 80 درصد است و در طول دوره درمان به 100 درصد می رسد.